Pitää mennä harjoitteluun iltavuoroon, mutta tein Iisan kanssa metsässä pikku treenin metsässä. Siis ensiksi ihan eteen menoa yhden kerran ja sitten otin suunnan oikea. Tein sen niin, että Iisa istui nokka muhun päin normaalisti ja vein damin oikealle (näytin sille) ja sitten vaan näytin kädellä ja sanoin "oikee". Eipä tässä mitään erikoista, hyvin meni ainakin näin.. Tein tuon 2 kertaa. Innokas oli ainakin koko ajan.

Mulla on taas viikonloppu vapaa, ja ajattelin (tietysti) treenata nyt MOLEMPIEN koirien kanssa. Mulla on vähän huono omatunto, kun Aidan kanssa ei oo treenailtu oikein mitään.  Eikä olla päästy mihinkään kimppakivaankaan, kun sillä on edelleen juoksut. Ja en tiedä, miksi toko on jostain syystä se vaikein laji minulle. Pitää oikein yleensä päättää itse, että nyt mä menen ja treenaan, ellei iske mitään kauheeta inspiraatiota... Eli Aidan kanssa voisin tehä vaikka vähän tokoa viikonloppuna, ja Iisan kanssa näitä noutohommia. Sovittu on.  Sunnuntaina olisi tosin myös yksi mätsäri, mutta en vielä tiedä, menenkö vai en. Menisin jos se olisi jossain kävelymatkan päässä ilman muuta, mutta sinne pitäisi (Iisan kanssa siis) mennä bussilla. Enkä mä millään jaksaisi alkaa leikellä sen vähäistä turkkia.  Eli jos mä päätän jaksaa mennä sinne (tekis kyllä Iisalle hyvää) niin Iisa menee ihan trimmaamattomana. Mutta katotaan nyt.