Tänään siis oli seuramme agility möllikisat. Sarjat olivat möllit ja kilpailevat ja olin möllien ja vähän aikaa kilpailevienkin puolella töissä. Aida osallistui kilpailevien sarjassa tietysti maksi-luokkaan. Rata oli meille (minulle) kohtuu vaikea, ja hylkyhän sieltä tuli, mutta olen niin ylpeä siitä, ettei se tullut väärälle esteelle menosta tai muustakaan! Olen enemmän kuin iloinen ja tyytyväinen Aidaan! Aidan eilinen draivi jatkui vielä tänäänkin. Olin seurannut rataa pitkään ja se oli hyvin mielessäni, niin minä itsekin liikuin mielestäni oikein hyvin, paremmin kuin aina joskus. Aidalla oli vauhtia taas ja se teki kaikki hyvin, paitsi viimeinen rima tippui.. Toivottavasti tästä ei nyt ala tulla mitään meidän tunnusmerkkiä kisoissa. Hylky tuli kepeiltä, ja se oli minun vikani, kun en huomannut korjata Aidan virhettä. Keppien aloitus meni hyvin vinosta kulmasta, mutta keskellä keppejä Aidalla meni kuulemma vähän tahti sekaisin ja se jätti jonkun välin. Itse olin niin tohkeissani, etten huomannut tätä yhtään! En siis tajunnut korjata virhettä, joten hylkyhän siitä sitten tuli. Mutta ei se mitään, möllikisathan nämä vaan oli ja treeniä treeniä. Tuomarina oli Sanna Heinonen seurastamme. Kiitos muuten Helenalle kyydistä! Aidasta on muuten tullut hirveä mölyapina. Niin eilen treeneissä kuin tänään "kisoissa" se haukkui ihan koko ajan. Aida nauttii omasta äänestä, ja kun se oikein pääsee vauhtiin, niin sen haukkumisesta ei tunnu tulevan loppu millään.

Kotona oli suorastaan huvittavaa, kun tapahtui jotain eriskummallista! Aida NUKAHTI luunsa viereen, jota oli pureksimassa. Tämä on kyllä jotain ihan ennenkuulumatonta. Taisi olla rankkaa toi möllikisoissa skarppaaminen. Ei se uni kuitenkaan ihan hirveän sikeää ollut, koska muutaman minuutin päästä leikittiin jo Iisan kanssa.

Sunnuntaina tämä karavaani ottaakin sitten taas suunnaksi Virrat. Sieltä meidät tavoittaa seuraavat 5 kuukautta eli elokuuhun asti. Nyt Kotkasta lähteminen on haikeampaa kuin ennen, mutta takaisin tullaan. Virroille meidät vie minun työharjoitteluni ja työni.