Tänään avattiin uusi kisakautemme yhdellä agilitystartilla oman seuran kisoissa hallilla. Pääsimme Helenan, Tykin ja Sinkon kyydissä. Jätin Iisan päiväksi yksin kotiin hirven luun kanssa. Hyvinpä se varmasti viihtyi. Olimme tosi ajoissa hallilla, jo ennen kuin edes ylitoimitsija-Masa saapui, joten ehdin vähän "lämmitellä" Aidaa radalla. Siis ei todellakaan alettu jauhaa mitään, eikä edes tehty kuin keppejä sopivasti eli 3-4 toistoa! Hyvinhän ne meni kokonaisuudessaan.

Ratamme kuvasi Siltasen Jaana, kiitos! Tässä linkki: www.youtube.com/watch

Yleensä ne nollat tulee kun sitä vähiten odottaa, ja varsinkin jos erehdyt (niinkuin minä, olen sen virheen tehnyt ennenkin) loppupäässä ajattelemaan, että "Jee", niin silloin käy yleensä niin kuin meille. Eli vika rima tuli alas. Tulos oli siis 5 ja sijoitus 5. Rata oli minun ja useiden muiden mielestä vaikeahko, sisälsi mm. takaakiertoja. Tässä omaa analysointia:

+ Aida pääsi (hitaasta startista ja kaikesta muusta huolimatta) alle ihanneajan, jess!! Eli on sillä vielä vauhtiakin. Ihanneaika oli 49 s ja Aidalla vähän päälle 45 s.

+ Olen tyytyväinen rataan kokonaisuutena, ja mieltä lämmittää, että oltais (ilman rimaa) pärjätty tolla radalla. Täytettiin myös henk.koht tavoitteeni.

+Etenin, sitten lopussa varsinkin hyvin. Samoin Aida.

+ Kepit!! Jess. Ei tullut keppivirheitä.

- Hidas aloitus. Ninnikin sanoi mulle, että Aidan lähdettyä hiippailemaan, olisi pitänyt itse olla napakampi. Se olisi kuulemma voinut ehkästä ton 3.esteen jälkeen tapahtuvan haistelun. Tässä kohdassa Aida näyttää ihan siltä, että "Ai häh? Ai mä vai?" Mua jännitti, mutta en tiedä onko se syy. Olis vaan pitänyt olla napakampi. Pääsin kunnolla sisälle vasta sitten ton kolmos-nelos esteen jälkeen.. Ens kerralla kiinnitetään sitten alkuun paremmin huomiota.

- Vika rima, joka tippu, mut sille nyt ei voida enää mitään.

Eli ei hullumpi kisakauden avaus.

P.S: Tuomarina oli tietysti mukava Ritva Herrala!